|
Post by Admin on Feb 12, 2017 9:44:06 GMT
Koks är billiga fotbollströjor normalt en högerback och har - av någon anledning - gjorde just från en inre vänstra främre läget. Och det är hans första någonsin mål i Europa League. Ganska något. Vad har hänt med Liverpool? Sevilla har vänt runt. Lysande springa från Vitolo och annan muskot ångrar Liverpool. Han glider den genom Lovren ben och koks kommer ångande i fotbollströjor curl den i bortre hörnet. En lång kast knäppt på av Nzonzi och Gameiro är helt omarkerad i sex-yard box! Hur i hela friden har detta hänt ??! Och hur i all världen har han missat? Mignolet är snabbt och sprider sig väl, men Gameiro måste göra mål där. Bör vara 2-1. Jag personligen riktigt gillar strumpor. Men jag tycker fotbollströjor barn inte om vad det har gjort att domarens kit. När kommer Sevilla slutligen bära rätt strumpor ndash; Adam Hurrey (@footballcliches) 18 maj, 2016 Ingen aning om vad Emery sa i halvtid men min har det fungerade. Liverpool är överallt och Sevilla plötsligt ser ut som världens beaters. Och deras fans svarar.
|
|