Post by Admin on Jul 19, 2016 0:16:58 GMT
Han fick sitt mål 10 minuter senare genom att skicka Asier åt fel håll från spot.Fifa s nystart: bästa nykomling Brasiliens nya Fifa verkställande Fernando Sarney - gå med i Zürich öppenhet revolutionen, sex år efter att han vunnit ett föreläggande spärr O Estado de São Paulo täcker hans åtal på korruptionsanklagelser. Fallet kollapsade i 2011 när en domstol ogiltigförklarade bevis som erhållits Billiga Real Madrid tröja via polisens avlyssning; Sarney förnekar fel.
• Att sätt för Sarney på Fifa: Brasilien FA ordförande Marco Polo Del Nero - avgå till 'fokusera på inhemska frågor'. Del Nero, som flög från Zurich timmar efter Mays FBI räder, och har undvikit alla utlandsresor sedan, förnekar fel.
£ 8m: Mängd George Osborne säkerheter för nya 3G pitches 2014. 'Jag är en stark anhängare av Billiga Liverpool tröja att förbättra sportanläggningar för ungdomar som en del av regeringens ansvar att stödja en friskare, mer aktivt samhälle.' £ 18 miljarder: Värdet av bidraget till kommuner han skar man ned förra veckan.
Ex-Rangers vd Charles Green - förlora sin lagliga försök att göra klubben fonden sitt försvar mot anklagelser bedrägeri. Under 2013 Grön försökte att Billiga Manchester United tröja gå vidare från Rangers, berättar Ouest France varför spendera en del av hans £ 933 tusen löneuppgörelse på en 18th century Normandie slottet var meningsfullt. 'Det är där jag börja mitt nya liv. Det är som om slottet sa: '. Köp mig' '
Qatar - pantsättning åtgärder efter kraftiga regn utsätts fattiga standarder konstruktionsprojekt för 2022 World Cup infrastruktur. 'Parter som är ansvariga för försumlighet eller vårdslöshet, vare sig statliga eller privata, kommer att hållas ansvariga.'